Język angielski

O zajęciach

Grupa: Promyczki Jezusowe/Boże Słoneczka
Aktywność: Nauka
Liczba godzin: 2
Typ zajęć: Dydaktyczne
Czas trwania: 20 minut/40 minut
Eripuit epicuri lobortis regione mei an

Cel zajęć

In omnesque menandri urbanitas est, et ipsum quidam noster mei. Commodo ocurreret adversarium cu mei, utinam veritus sea ei, ne legere abhorreant usu. Dicam praesent conclusionemque et vix. Autem fabulas blandit ad eam, sit animal sanctus ea. At vis laoreet appetere probatus, invidunt accusata usu cu. Est dicam expetendis ea. Sed probo accusam complectitur ne.

In omnesque menandri urbanitas est, et ipsum quidam noster mei. Commodo ocurreret adversarium cu mei, utinam veritus sea ei, ne legere abhorreant usu. Dicam praesent conclusionemque et vix. Autem fabulas blandit ad eam, sit animal sanctus ea. At vis laoreet appetere probatus, invidunt accusata usu cu. Est dicam expetendis ea. Sed probo accusam complectitur ne.

In omnesque menandri urbanitas est, et ipsum quidam noster mei. Commodo ocurreret adversarium cu mei, utinam veritus sea ei, ne legere abhorreant usu. Dicam praesent conclusionemque et vix. Autem fabulas blandit ad eam, sit animal sanctus ea. At vis laoreet appetere probatus, invidunt accusata usu cu. Est dicam expetendis ea. Sed probo accusam complectitur ne.

Podział czasu

RADOSNA ATMOSFERA
WSZECHSTRONNY ROZWÓJ
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE
CHRZEŚCIJAŃSKIE WARTOŚCI

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc mi dui, aliquam vel sodales a, dignissim eget mauris. Sed sit amet turpis quis felis ullamcorper vestibulum sit amet sed tellus. Sed ornare eleifend lorem ac faucibus. In porttitor erat eros, et congue nisl vehicula eu. Curabitur purus dolor.

O zajęciach

Przedszkole to miejsce przyjazne dziecku. Tutaj poprzez zabawę dziecko uczy się siebie, relacji z innymi, postrzegania bogactwa otaczającego świata, wchodzi w świat wartości i zdobywa umiejętności potrzebne do podjęcia nauki w szkole. Formami pracy w przedszkolu są: zajęcia i zabawy dowolne oraz zajęcia obowiązkowe i dodatkowe.
Zajęcia obowiązkowe to:

- codzienne zajęcia o charakterze wychowawczo- dydaktycznym, zaplanowane i kierowane przez nauczyciela,
- czynności samoobsługowe i prace użyteczne dzieci,
- spacery,
- wycieczki,
- uroczystości przedszkolne,
- sytuacje okolicznościowe.

Zajęcia dydaktyczne mają na celu wspomaganie kompetencji fizycznych, społecznych i poznawczo – emocjonalnych dziecka. Podstawową zasadą ich prowadzenia jest zasada integracji treści zakładająca swobodne łączenie metod, treści i celów z poszczególnych działów programu wychowania przedszkolnego. A więc rozwijamy procesy poznawcze (percepcję wzrokową i słuchową, myślenie, pamięć i uwagę), wprowadzamy treści z zakresu edukacji zdrowotnej, emocjonalnej, społecznej i patriotycznej, artystycznej (literatura, teatr, plastyka, muzyka) matematycznej, językowej, przyrodniczej i ekologicznej oraz języka angielskiego. Ponadto katolicki charakter Placówki implikuje wychowanie dziecka w duchu wartości katolickich i wprowadzanie w praktyki wiary Kościoła katolickiego.
Realizujemy program wychowania przedszkolnego „W kręgu zabawy” J. Pytlarczyk oraz „Program wychowania przedszkolnego wg. koncepcji pedagogicznej bł. Edmunda Bojanowskiego” – red. M. Opiela, opartych na Podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
Dobra komunikacja jest podstawą dobrych relacji i owocnej współpracy, szczególnie w procesie wychowania. Zachęcamy więc do korzystania z konsultacji z nauczycielkami pracującymi z Państwa dziećmi, wg harmonogramu, który podamy w najbliższym czasie. Można także umówić się na spotkanie w innym dogodnym terminie.
Ja również jestem do Państwa dyspozycji w gabinecie na I piętrze.

s. Marta

Harmonogram zajęć
w roku szkolnym 2022/2023

7:00 – 8:10
schodzenie się dzieci,
zabawy indywidualne lub grupowe (konstrukcyjne, tematyczne, badawcze),
obserwacje, rozmowy

8:10 – 8:30
śpiew, ćwiczenia poranne, modlitwa, przygotowanie do śniadania

8:30 – 9:00
śniadanie, zabiegi higieniczne, przygotowanie do zajęć

9:00 – 10:00
zajęcia dydaktyczne wg programu wychowania,
zabawy ruchowe między zajęciami

10:00 – 10:45
zabawy spontaniczne w sali według zainteresowań dzieci,
praca indywidualna z dzieckiem

10:45 – 11:30
aktywność ruchowa na powietrzu (zabawa dowolna, spacery, obserwacje, zabawy ruchowe)

11:30 – 12:00
zabawy dydaktyczne, muzyczno-ruchowe, Anioł Pański, przygotowanie do obiadu

12:00 – 12:30
obiad, toaleta poobiednia

12:30 – 13:40
odpoczynek poobiedni (grupa młodsza), bajkoterapia,
zabawy dydaktyczne, zajęcia dodatkowe, zabawy dowolne indywidualne i w małych grupach
indywidualna praca z dzieckiem

13:45 – 14:20
aktywność ruchowa na powietrzu

14:20 – 15:00
przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek, toaleta

15:00 – 15:45
zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści

15:45 – 17:00
zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci,
pobyt w ogrodzie,
indywidualna praca z dzieckiem,
rozchodzenie się dzieci

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Rytmika
mgr Klaudia Wiśniewska
09:50 - 10:20
Zobacz więcej [...]
Rytmika"Ten kto śpiewa, dwa razy się modli".
Święty Augustyn
Gry sportowe
mgr Piotr Knap
09:00 - 09:30
Zobacz więcej [...]
Gry sportowe"Aby osiągnąć sukces pierwsze co musisz zrobić to zakochać się w ciężkiej pracy".
Siostra Mary Lauretta

Gry sportowe
mgr Piotr Knap
09:30 - 10:00
Zobacz więcej [...]
Gry sportowe"Aby osiągnąć sukces pierwsze co musisz zrobić to zakochać się w ciężkiej pracy".
Siostra Mary Lauretta
Balet
Aleksandra Kilszewska
09:30 - 10:00
Zobacz więcej [...]
Balet"Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy".
Janusz Korczak
Rytmika
mgr Klaudia Wiśniewska
10:30 - 11:00
Zobacz więcej [...]
Rytmika"Ten kto śpiewa, dwa razy się modli".
Święty Augustyn
Balet
Aleksandra Kilszewska
10:00 - 10:30
Zobacz więcej [...]
Balet"Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy".
Janusz Korczak
Język angielski
mgr Anna Moszczyńska
12:30 - 13:10
Zobacz więcej [...]
Język angielski"Life is a promise; fulfill it."
Matka Teresa z Kalkuty
Język angielski
mgr Anna Moszczyńska
13:20 - 14:00
Zobacz więcej [...]
Język angielski"Life is a promise; fulfill it."
Matka Teresa z Kalkuty
Robotyka z kodowaniem
mgr Małgorzata Radecka
14:00 - 14:30
Zobacz więcej [...]
Robotyka z kodowaniem"Ostatnią naprawdę dobrą rzeczą napisaną w C była 9. symfonia Schuberta".
Erwin Dietrich

Robotyka z kodowaniem
mgr Małgorzata Radecka
14:30 - 15:00
Zobacz więcej [...]
Robotyka z kodowaniem"Ostatnią naprawdę dobrą rzeczą napisaną w C była 9. symfonia Schuberta".
Erwin Dietrich

Poniedziałek

Wtorek

  • Rytmika mgr Klaudia Wiśniewska · Zobacz więcej [...]
    09:50 - 10:20

Środa

Czwartek

Piątek

  • Balet Aleksandra Kilszewska · Zobacz więcej [...]
    09:30 - 10:00
  • Balet Aleksandra Kilszewska · Zobacz więcej [...]
    10:00 - 10:30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Rytmika
mgr Klaudia Wiśniewska
09:30 - 09:50
Zobacz więcej [...]
Rytmika"Ten kto śpiewa, dwa razy się modli".
Święty Augustyn
Balet
Aleksandra Kilszewska
09:00 - 09:30
Zobacz więcej [...]
Balet"Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy".
Janusz Korczak
Gry sportowe
mgr Piotr Knap
10:00 - 10:30
Zobacz więcej [...]
Gry sportowe"Aby osiągnąć sukces pierwsze co musisz zrobić to zakochać się w ciężkiej pracy".
Siostra Mary Lauretta
Rytmika
mgr Klaudia Wiśniewska
10:10 - 10:30
Zobacz więcej [...]
Rytmika"Ten kto śpiewa, dwa razy się modli".
Święty Augustyn
Język angielski
mgr Anna Moszczyńska
11:35 - 11:55
Zobacz więcej [...]
Język angielski"Life is a promise; fulfill it."
Matka Teresa z Kalkuty
Język angielski
mgr Anna Moszczyńska
14:00 - 14:20
Zobacz więcej [...]
Język angielski"Life is a promise; fulfill it."
Matka Teresa z Kalkuty

Poniedziałek

Wtorek

  • Rytmika mgr Klaudia Wiśniewska · Zobacz więcej [...]
    09:30 - 09:50

Środa

Czwartek

  • Rytmika mgr Klaudia Wiśniewska · Zobacz więcej [...]
    10:10 - 10:30

Piątek

  • Balet Aleksandra Kilszewska · Zobacz więcej [...]
    09:00 - 09:30
No events available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
PEDAGOG SPECJALNY
mgr Justyna Pasińska
09:30 - 10:00
Zobacz więcej [...]
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny
PSYCHOLOG
mgr Małgorzata Domagała
09:00 - 11:00
Zobacz więcej [...]
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
PEDAGOG SPECJALNY
mgr Justyna Pasińska
10:30 - 12:00
Zobacz więcej [...]
Integracja sensoryczna
TERAPEUTA SI
mgr Małgorzata Domagała
12:30 - 15:30
Zobacz więcej [...]
Terapia logopedyczna
NEUROLOGOPEDA
mgr Ewa Krupińska
13:30 - 14:00
Zobacz więcej [...]
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny
PSYCHOLOG
mgr Małgorzata Domagała

KONSULTACJE Z RODZICAMI w ostatni poniedziałek miesiąca
16:00 - 17:00
Zobacz więcej [...]

Poniedziałek

Wtorek

Czwartek

Piątek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
PEDAGOG SPECJALNY
mgr Justyna Pasińska
10:00 - 10:30
Zobacz więcej [...]
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny
PSYCHOLOG
mgr Małgorzata Domagała
11:00 - 12:00
Zobacz więcej [...]
Integracja sensoryczna
TERAPEUTA SI
mgr Małgorzata Domagała
12:30 - 15:00
Zobacz więcej [...]
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny
PSYCHOLOG
mgr Małgorzata Domagała

KONSULTACJE Z RODZICAMI w ostatni poniedziałek miesiąca
16:00 - 17:00
Zobacz więcej [...]

Poniedziałek

Wtorek

Piątek

No events available!

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu polega na:

  • Rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dziecka
  • Rozpoznawaniu indywidualnych możliwości psychofizycznych dziecka
  • Rozpoznawaniu czynników środowiskowych wpływających na jego funkcjonowanie w przedszkolu

Celem pomocy psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu jest:

  • wspierania potencjału rozwojowego dziecka i
  • stwarzania warunków do jego aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu przedszkola oraz w środowisku społecznym

Nasze przedszkole udziela dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach:

  • terapia logopedyczna
  • zajęcia z psychologiem
  • zajęcia z pedagogiem specjalnym
  • w toku bieżącej pracy poprzez:
    1. dobór zadań do możliwości dzieci
    2. specjalne komunikaty do dziecka
    3. indywidualny  system motywowania do zachowań pożądanych
    4. praca indywidualna z dzieckiem, dobór odpowiednich zadań lub praca według indywidualnego programu wspomagania
    5. praca dzieckiem w grupie – dobór zadań
    6. pomoc w wykonaniu zadań  – bieżące udzielanie pomocy w toku aktywności dziecka
Eden - Zgubiona Owieczka
Surykatka
Eden - Historia o Talentach