7:00 – 8:10
schodzenie się dzieci,
zabawy indywidualne lub grupowe (konstrukcyjne, tematyczne, badawcze),
obserwacje, rozmowy
8:10 – 8:30
śpiew, ćwiczenia poranne, modlitwa, przygotowanie do śniadania
8:30 – 9:00
śniadanie, zabiegi higieniczne, przygotowanie do zajęć
9:00 – 10:00
zajęcia dydaktyczne wg programu wychowania,
zabawy ruchowe między zajęciami
10:00 – 10:45
zabawy spontaniczne w sali według zainteresowań dzieci,
praca indywidualna z dzieckiem
10:45 – 11:30
aktywność ruchowa na powietrzu (zabawa dowolna, spacery, obserwacje, zabawy ruchowe)
11:30 – 12:00
zabawy dydaktyczne, muzyczno-ruchowe, Anioł Pański, przygotowanie do obiadu
12:00 – 12:30
obiad, toaleta poobiednia
12:30 – 13:40
odpoczynek poobiedni (grupa młodsza), bajkoterapia,
zabawy dydaktyczne, zajęcia dodatkowe, zabawy dowolne indywidualne i w małych grupach
indywidualna praca z dzieckiem
13:45 – 14:20
aktywność ruchowa na powietrzu
14:20 – 15:00
przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek, toaleta
15:00 – 15:45
zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści
15:45 – 17:00
zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci,
pobyt w ogrodzie,
indywidualna praca z dzieckiem,
rozchodzenie się dzieci
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Rytmika mgr Klaudia Wiśniewska 09:30 - 09:50 Zobacz więcej [...] Rytmika"Ten kto śpiewa, dwa razy się modli". Święty Augustyn | Gry sportowe mgr Piotr Knap 09:35 - 10:05 Zobacz więcej [...] Gry sportowe"Aby osiągnąć sukces pierwsze co musisz zrobić to zakochać się w ciężkiej pracy". Siostra Mary Lauretta | Taniec Natalia Nowik 09:30 - 10:00 Zobacz więcej [...] Taniec"Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy". Janusz Korczak | ||
Rytmika mgr Klaudia Wiśniewska 10:10 - 10:30 Zobacz więcej [...] Rytmika"Ten kto śpiewa, dwa razy się modli". Święty Augustyn | ||||
Język angielski mgr Anna Moszczyńska 11:35 - 11:55 Zobacz więcej [...] Język angielski"Life is a promise; fulfill it." Matka Teresa z Kalkuty | ||||
Język angielski mgr Anna Moszczyńska 14:00 - 14:20 Zobacz więcej [...] Język angielski"Life is a promise; fulfill it." Matka Teresa z Kalkuty |
Poniedziałek
-
Język angielski mgr Anna Moszczyńska · Zobacz więcej [...]14:00 - 14:20
Wtorek
-
Rytmika mgr Klaudia Wiśniewska · Zobacz więcej [...]09:30 - 09:50
Środa
-
Gry sportowe mgr Piotr Knap · Zobacz więcej [...]09:35 - 10:05
-
Język angielski mgr Anna Moszczyńska · Zobacz więcej [...]11:35 - 11:55
Czwartek
-
Rytmika mgr Klaudia Wiśniewska · Zobacz więcej [...]10:10 - 10:30
Piątek
-
Taniec Natalia Nowik · Zobacz więcej [...]09:30 - 10:00
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|---|---|---|---|
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne PEDAGOG SPECJALNY mgr Justyna Pasińska 10:00 - 10:30 Zobacz więcej [...] | ||||
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny PSYCHOLOG mgr Małgorzata Domagała 11:00 - 12:00 Zobacz więcej [...] | ||||
Integracja sensoryczna TERAPEUTA SI mgr Małgorzata Domagała 12:30 - 15:00 Zobacz więcej [...] | ||||
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny PSYCHOLOG mgr Małgorzata Domagała KONSULTACJE Z RODZICAMI w ostatni poniedziałek miesiąca 16:00 - 17:00 Zobacz więcej [...] |
Poniedziałek
-
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny PSYCHOLOG
mgr Małgorzata Domagała
KONSULTACJE Z RODZICAMI w ostatni poniedziałek miesiąca · Zobacz więcej [...]16:00 - 17:00
Wtorek
-
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne PEDAGOG SPECJALNY
mgr Justyna Pasińska · Zobacz więcej [...]10:00 - 10:30
Piątek
-
Zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny PSYCHOLOG
mgr Małgorzata Domagała · Zobacz więcej [...]11:00 - 12:00 -
Integracja sensoryczna TERAPEUTA SI
mgr Małgorzata Domagała · Zobacz więcej [...]12:30 - 15:00
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu polega na:
- Rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dziecka
- Rozpoznawaniu indywidualnych możliwości psychofizycznych dziecka
- Rozpoznawaniu czynników środowiskowych wpływających na jego funkcjonowanie w przedszkolu
Celem pomocy psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu jest:
- wspierania potencjału rozwojowego dziecka i
- stwarzania warunków do jego aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu przedszkola oraz w środowisku społecznym
Nasze przedszkole udziela dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach:
- terapia logopedyczna
- zajęcia z psychologiem
- zajęcia z pedagogiem specjalnym
- w toku bieżącej pracy poprzez:
- dobór zadań do możliwości dzieci
- specjalne komunikaty do dziecka
- indywidualny system motywowania do zachowań pożądanych
- praca indywidualna z dzieckiem, dobór odpowiednich zadań lub praca według indywidualnego programu wspomagania
- praca dzieckiem w grupie – dobór zadań
- pomoc w wykonaniu zadań – bieżące udzielanie pomocy w toku aktywności dziecka