Zielone Przedszkole 1

Tego dnia wstaliśmy wcześnie rano z wielką ekscytacją w sercu, bo w końcu nadszedł długo wyczekiwany dzień wyjazdu na Zielone Przedszkole. Krótkie pożegnanie z rodzicami, wspólna modlitwa i ruszamy w drogę. Podczas naszej podróży do Brześcia Kujawskiego, podziwialiśmy piękno polskich krajobrazów i Wisłę w rożnych jej odcinkach. Dotarliśmy do celu i zostaliśmy zakwaterowani w hotelu przy Domu Kultury Wahadło w Brześciu Kujawskim. Obiad jedliśmy w prawdziwej restauracji i jak podkreśliły panie kelnerki, daliśmy świadectwo kulturalnego zachowania. Pierwszą atrakcją w Brześciu było spotkanie z Ochotniczą Strażą Pożarną i zajęcia edukacyjne ze strażakami. Potem chwila relaksu na ogromnej pajęczynie i zwiedzanie Wystawy Multimedialnej Wehikuł czasu. Poznaliśmy wiele ciekawostek z zamierzchłych czasów i wykazaliśmy się niezłą wiedzą historyczną. Lody dla ochłody to nieodzowny punkt programu w czasie tych upalnych dni. Potem wybraliśmy się na dwór króla Łokietka, gdzie jako królewny i rycerze bawiliśmy się na balu. Po kolacji jeszcze jedna atrakcja, mianowicie integracja podczas wspólnej budowy akwenu wodnego, który spontanicznie i nieoczekiwanie zamienił się w wodospad. Grunt to kreatywność i wspólne działanie we wspólnym celu. Końcowy efekt zabawy nad jeziorem okazał się wstępem do wieczornej kąpieli 😉